Χριστουγεννιάτικα μπισκότα για παιδιά!

Η μέρα των Χριστουγέννων μπορεί να πέρασε,αλλα οι γιορτές και ειδικά τα γλυκά αυτών των ημερών είναι ακόμα εδώ,έτσι δεν είναι;Για αυτό και εγώ επέλεξα να σου δείξω σε αυτή την ανάρτηση τα φετινά χριστουγεννιάτικα μπισκότα που επέλεξα να κάνω για τα παιδιά!Θα γνωρίζεις ότι πολλές συνταγές που έχω παρουσιάσει σαν αρχικές συνταγές δεν είναι δικές μου,μου αρέσει όμως να κάνω τις δικές μου μετατροπές σε αυτές φέρνοντας έτσι τις συνταγές στα μέτρα των μικρών παιδιών,δηλαδή λίγο πιο υγιεινές!Και ξέρω ότι και για σένα μανούλα που με διαβάζεις τώρα αυτό είναι κάτι που σε ενδιαφέρει πολύ!
Για φέτος λοιπόν επέλεξα να δοκιμάσω τα χριστουγεννιάτικα μπισκότα με μπαχαρικά του Στέλιου Παρλιάρου με μια μικρή αλλαγή!Και μάντεψε!Πέτυχαν και άρεσαν σε όλους!


Υλικά:

-350 γρ.αλεύρι γ.ο.χ
-250 γρ. μέλι(αντί ζάχαρη)
-250 γρ.βούτυρο αγελάδας σε θερμοκρασία δωματίου
-1 αυγό
-2 κ.γ. κανέλα Κεΰλάνης
-1 κ.γ. γαρίφαλο σκόνη
-1 κ.γ. μοσχοκάρυδο σκόνη
-1/4 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
-1/2 κ.γ. αλάτι

*με πιο έντονο μαύρο χρώμα έχω γράψει τις''αλλαγές''που έκανα εγώ στην συνταγή,είτε αφορά ολόκληρο υλικό της συνταγής είτε δοσολογία

Εκτέλεση:

Βάζουμε όλα τα υλικά στον κάδο του μίξερ η αλλιώς τα χτυπάμε με το μίξερ χειρός και τα ζυμώνουμε μέχρι να ενωθούν σε ζύμη.Τυλίγουμε τη ζύμη σε μεμβράνη και την αφήνουμε στο ψυγείο να σφίξει για 1 ώρα.Ύστερα βγάζουμε την ζύμη και την ανοίγουμε με τον πλάστη σε ψηλό φύλλο ώστε μετά με διάφορα χριστουγεννιάτικα κουπ ατ να κάνουμε τα επιθυμητά σχέδια.Ίσως να χρειαστεί και άλλο αλεύρι στο πλάσιμο μέχρι να μην κολλάει η ζύμη στο χέρι,μην το φοβηθείς και πρόσθεσε όσο χρειαστεί ακόμα!Για το ψήσιμο,προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170ο βαθμούς και ψήνουμε τα μπισκότα σε λαδόκολλα αυστηρά για 10-12 λεπτά!
Προσωπικά λόγω ότι τα μπισκότα ήταν βασικά για τα παιδιά,δεν πρόσθεσα απο πάνω κάτι.Ωστόσο μπορεί προαιρετικά να προστεθεί οποιοδήποτε διακοσμητικό και γευστικό πρόσθετο συστατικό όπως άχνη ζάχαρη και άλλα πολλά!


Αυτή ήταν η συνταγή των μπισκότων με μπαχαρικά του Παρλιάρου.Η δική μου βασική αλλαγή ήταν αντί ζάχαρη να βάλω μέλι και να αυξήσω λίγο τις ποσότητες των μπαχαρικών.Και πάλι όμως γευστικά στην δική μου εκτέλεση υπερτερούσε το μέλι και θέλω να το ξέρεις αυτό πριν επιλέξεις να τα κάνεις.Ωστόσο αρέσανε πολύ σε μικρούς και μεγάλους!Τα μπισκότα γενικά θέλουν προσοχή στο ψήσιμο!Επιπλέον να σου αναφέρω πως ειδικά για τις συνταγές που αφορούν τα παιδιά επιλέγω να χρησιμοποιώ την original κανέλα που ονομάζεται Κεΰλάνης και δεν είναι αυτή του εμπορίου,θα την βρείτε κυρίως σε βιολογικά προϊόντα αφού είναι ιδανική για πιο συχνή κατανάλωση χωρίς φόβο!

Καλή επιτυχία και καλό υπόλοιπο γιορτών!

Αν δοκιμάσεις την δική μου εκτέλεση της συνταγής αυτής,ανέβασε την φωτογραφία του αποτελέσματος στα social media με το hashtag: #thesmellofmommycooks και ενημέρωσε με αν θες,θα χαρώ!

#christmascookies #thesmellofmommycooks



My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates