Τί έκανα απο την λίστα Οκτωβρίου!

Καλησπέρα και καλό μήνα!!!
Πριν σας γράψω τη λίστα για τον Νοέμβριο, πάμε να δούμε τι έκανα από την λίστα του Οκτωβρίου.

  • Να πιώ το αγαπημένο μου Pumkin spice latte.

  • Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Despoina_k (@despinadespinaki) στις
  • Να απολαύσω ένα καλό βιβλίο παρέα με ζεστό τσαγάκι.
  • Να πάω για καφεδάκι και κους κουσακι με τις φιλεναδίτσες μου που μου έλειψαν.
  • Να πάω μια βολτίτσα με το αντράκι μου και την κορούλα μου.
  • Να αρχίσω να ξαναγράφω στο planner μου.
  • Να δοκιμάσω μια νέα συνταγούλα.

  • Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Despoina_k (@despinadespinaki) στις
  • Να κάνω τουλάχιστον 3 από τα παραπάνω.
  • Καλά τα πήγα δεν συμφωνείτε;;;
    Μείνετε συντονισμένες θα επανέλθω με τη λίστα Νοεμβρίου!
    Φιλιά!
    Δέσποινα

    My Instagram

    ', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
    Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates